خوشگله منه ...
همه یک صدا جواب میدادیم : آ. آ
نازگله منه. آ . آ
..ً
دلم میخواد به اون روزا برگردم...
عمر...
گذر...
بچگی...
جوانی...
تهوع....
ندای دل...ما را در سایت ندای دل دنبال میکنید
برچسب: شب زده ابی,شب زده,شب زنده ها,شب زده ابي,شب زده فیلم,شب زده متن,شب زده ابی mp3,شب زده گوگوش,شب زده آکورد, نویسنده: بازدید: 122