هر بی راهی
بی بازگشت
نیست!
گاهی در راهی
وحتی
اگر فقط بنشینی
برد کرده ای!
و گاهی
اگر تا آخر راهی که می دانی
بی راهی
است بروی
پس بی عقلی!
اما گاهی
هستی در بی راهی
اما حتی توان نشستن نداری
چه رسد به بازگشت از بی راهی!
و فقط میدانی
که در چاهی...! دانستنش آزارت می دهد
اما حتی توان نداری
که ببینی آزاری!
و فقط گاهی در گوشه ی افکاری
فکر میکنی
به آزادی!!! در حالیکه میدانی
که در سرابی
و تو حقیقتا آزادی!!!!! پ ن: روانپریشیهای ندا
ما را در سایت ندای دل دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124